HTC Google Nexus One bruin

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de HTC Google Nexus One bruin op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

t1nos 11-11-2011
Geschreven voor: HTC Google Nexus One bruin

Het is een goede telefoon. Alles werkt goed. internet is soms best langzaam.
Heb alleen een vervelend probleem. Hij is nu van de 4e keer terug van reparatie voor de aan/uitknop.
Volgens verschillende fora blijkt de knop zwak te zijn.
heb hem nu 8 maanden in bezit.

Patrick7875 28-07-2010
Geschreven voor: HTC Google Nexus One bruin

Ik heb de oude I-Phone 3G.

In het begin een goed en snel apparaat hoor.

Maar na een begon die echt langzaam te werken, zelfs nadat ik het geheugen wat geleegd had en alle updates had geinstalleerd.

Ook stelt de camera niet veel voor,beetje teleurstellend voor zo'n duur toestel.
Maar het is natuurlijk geen foto camera.

Wel vind ik het scherm erg mooi en duidelijk, alleen jammer dat je het geheugen niet kan uitbreiden en er geen radio opzit.

ER zitten genoeg apps op,voor ierdereen wel iets te vinden.

De batterij gaat ook niet erg lang mee zeker niet na gebruik van internet.

Ik laad 'm iedere nacht op anders is tie zo leeg.
En multi tasken lukt ook niet anders zit hij soms vast.

Bij de 3GS versie zijn deze punten iets beterd.

Hopelijk zijn min punten bij de I-Phone 4 versie wel verbeterd.

jasper39 12-07-2010
Geschreven voor: HTC Google Nexus One bruin

Ik heb de Nexus One opgestuurd gekregen van Google. Ik moet zeggen het is een beauty. Prachtig design en een mooi OS. Maakt redelijke fotos en is lekker snel in gebruik. Het pretiige is dat je de desktop kan voorzien van widgets zoals voor FaceBook of Twitter etc. App store is ook goed gevuld dus ik ben zeer tevreden. Aanrader.

WouterSchreurs 21-04-2010
Geschreven voor: HTC Google Nexus One bruin

Heb deze telefoon een paar dagen van een vriend mogen lenen omdat hij op vakantie was. Ik heb zelf een iPhone en ben daar zeer tevreden over. Maar ik moet toegeven dat de Nexus One echt een goede telefoon is. Allereerst is de Nexus One een stuk goedkoper dan mijn iPhone, en qua specificaties is de Nexus One gewoon beter. De bediening is goed, de camera maakt goede foto's en filmpjes, en de telefoon voelt gewoon goed en degelijk aan. Ik heb trouwens ook nog een goede informatieve website over de telefoon gevonden: www.htcgooglenexusone.nl

lolliepop 30-03-2010
Geschreven voor: HTC Google Nexus One bruin

Toptoestel. In één woord; super. Kan alles, doet alles en SNEL.

Heb er nu van alles op gezet van marketplace. Ook navigatie zit er op waar ik nog het meeste over ben te spreken. Binnenshuis, met koude start, heb ik binnen max 20 sec goed bereik (gps).

Wat mij vooral aansprak in dit toestel waren de Amoled scherm met wvga resolutie, uitbreidbare geheugenkaart, MULTITOUCH en de snelle processor in combinatie met 512 mb ram.

Tot nog toe geen spijt van gehad. Een van de fijnste toestellen die ik heb gehad.

flotzie 30-03-2010
Geschreven voor: HTC Google Nexus One bruin

Heb dit toestel inmiddels ongeveer twee weken en ik kom af van een Iphone. Als ik kort moet samenvatten komt het er op neer dat de Iphone wel IETS gebruiksvriendelijker is, alles verloopt net wat soepeler. MAar daartegenover staat weer dat je op de Nexus one onder meer; scherpere foto's kunt maken, WEL kunt multitasken, WEL het geheugen gewoon via windows verkenner kunt benaderen en last but not least, dat je je geen zorgen hoeft te maken om updates/jailbreak/simlock etc. etc. Verder is het scherm van de nexus beduidend beter af te lezen (amoled met wvga resolutie). Qua snelheid zijn ze ongeveer evensnel, hoewel de Nexus one een veel snellere processor bezit en daarnaast 2x zoveel aan ram geheugen. Ik denk dat naarmate er updates uitkomen voor de nexus, deze steeds sneller zal worden, want de potentie (hardware) zit er in. Verder heb ik zelf het idee dat de Nexus one wat langer meegaat, vooral als je er niet veel mee speelt maar af en toe belt en je mail checkt, gaat hij echt wel 4 a 5 dagen mee.

Enige minpunt dat ik heb kunnen ontdekken is dat het geluid niet zo spectaculair is. Het is gewoon niet hard genoeg om een mp3 tje te luisteren. Wel zit er gewoon een 3,5 mm jack in waardoor je alle oordopjes kunt aansluiten.

Ps. Hij komt uit het buitenland maar er zit gewoon Nederlands op. Wat betreft de lader, je kunt hetzelfde verloopstekkertje gebruiken als bij de lader uit de UK. Ook is het een optie om met je usb kabel op te laden. Laadingang is micro-usb, dus ook de lader van bijv. een HD2 zou je kunnen gebruiken.

mar100 15-01-2010
Geschreven voor: HTC Google Nexus One bruin

Deze telefoon heb ik net twee dagen in bezit, heb hem namelijk geïmporteerd.
De telefoon voelt heel degelijk aan, ligt lekker in de hand en vind hem niet al te zwaar.

Wat mij verder opviel is dat alles erg soepel verloopt, van het scrollen tot het heen en weer sliden naar een nieuw venster. Heb er vrij veel programma's op staan maar nog steeds lekker snel.

Wat ik wel minder vind is dat de batterij vrij snel op is. Na 1 dag heb ik hem al aan de lader moeten hangen, ik had dan ook de hele dag gps aan staan enzo dus ik verwacht dat hij nog wel wat langer mee gaat als je dit niet de hele dag aan het staan.

Ik kan nog geen multitouch gebruiken om in en uit te zoomen maar als de Europese versie komt dan zal dit er wel in zitten. Ik mis het nu eigenlijk niet.

Het balletje of scrolwheel hoe dat ook mag weten heb ik nog niet gebruikt, vind het niet echt nodig, je kunt alles met het scherm doen.
De vier onderste touch knoppen zoals, home, zoeken moet je wat langer ingedrukt houden, is even wennen maar werkt verder wel goed.

Het inspreken van sms berichten werkt redelijk maar kan ik nog niet goed beoordelen omdat hij alleen engels verstaat en mijn uitspraak wat slecht is.

Mijn telefoonnummers die op de sim kaart staan ziet de telefoon niet, in de contactenlijst staan nu alleen de contacten met e-mail adres van mijn gmail account.
Dus dit moet ik nog uitzoeken.

Over een paar dagen zal ik wat uitgebreider revieuw geven.

Sheikra007 13-01-2010
Geschreven voor: HTC Google Nexus One bruin

Ik kan niet wachten tot dat deze telefoon in Nederland uitkomt. Dit is echt de beste iPhone killer op elk aspect. Snellere processor, meer ROM & RAM, etc., etc., etc.. Als deze telefoon in Nederland uitkomt ga ik hem meteen kopen.